‎"مادر"

 

ای آشنای دیرینه ام
به تو وابسته ام همان که شاپرک به نور..و ماهی به اب
نفسهای من در امتداد نفسهای توست
ای آغازگر تنفسم
دوستت دارم
ای امید من
ای آرامش من
قلب پر هیجان من با نوازشهای تو آرام میگیرد
دستانت را به اندازه شبهای پر ستاره
دوست دارم
مرا در آغوشت گیر که محتاج یک نگاه توام
دستانت را بر انبوه موهایم بکش
که ساقه ساقه ان موهها با نوازشهای تو روییده اند
بوی تو نمونه ای ندارد
نگاه تو رقیبی ندارد
آسمان را تا زیر پاهایت پایین خواهم اورد
خورشید را به چشمانت خواهم تاباند
ماه را تاجی بر سرت خواهم زد
چشمانت را به وسعت مزرعه های سبز
دوست دارم
ای ریشه من
کسی مهربان تر از تو مهربانی نکرد
مهربانیت را به اندازه مهربانیت
دوست دارم
 

IBS به زبان ساده!!!

سلام خدمت هم كلاسي هاي عزيز:
با توجه به تغييرات صورت گرفته در سطح كلاسي و خواهش نماينده ي جديد مبني بر به عهده گرفتن مسئوليت جزوات مصور اولين سري جزوه (اين مبحث  IBS)رو ارائه مي كنم.در تهيه اين جزوه به دو فاكتور سرعت و سادگي كلام توجه شده است....

منبع:PubMed!

ادامه نوشته

آیا می دانید راز سلامتی سیب چیست؟

سیب حاوی مقادیر خوبی از نوعی فیبر به نام (پکتین) است پکتین از دسته فیبرهای محلول است. یعنی زمانی که مرطوب می شود، چسبنده و غلیظ خواهد شد. این ماده که در سیب به میزان کافی یافت می شود خواص زیادی دارد.

ادامه نوشته

بخش هایی از یک وصیتنامه

اگر برای لحظه ای خداوند فراموش می کرد که من پیر شده ام

و به من کمی دیگر زندگی ارزانی می داشت، شاید تمام آنچه

را که فکر می کنم بازگو نمی کردم ، بلکه تأمل می کردم بر

تمام آنچه که بازگو می کنم. چیزها را نه بر مبنای ارزش آنها که

بر مبنای معنای آنها ارزش گذاری می کردم. کم می خوابیدم.

بیشتر رؤیاپردازی می کردم، در حالیکه می دانستم که هر

دقیقه ای که چشمانمان را می بندیم، 60 ثانیه نور را از دست

می دهیم.

 به رفتن ادامه می دادم آن هنگام که دیگران مانع می شوند.

بیدار می ماندم آن هنگام که دیگران می خوابند. گوش می دادم

هنگامی که دیگران سخن می گویند و با تمام وجود از بستنی

شکلاتی لذت می بردم.

اگر خداوند به من کمی زندگی می داد، به سادگی لباس می

پوشیدم، صورتم را به سوی خورشید می کردم و روحم را 

عریان می کردم.

خدای من، اگر قلبی داشتم نفرتم را بر یخ می نوشتم و منتظر

طلوع خورشید می شدم. با اشک هایم گل های رز را آب می

دادم تا درد خارها و بوسه ی گلبرگهایشان را احساس کنم.

 خدای من، اگر کمی دیگر زنده بودم نمی گذاشتم روزی بگذرد

بی آنکه به مردم بگویم که چقدرعاشق آنم که عاشقشان

باشم. هر مرد و زنی را متقاعد می کردم که محبوبان منند و

همواره عاشق عشق زندگی می کردم.

 به کودکان بال می دادم امَا به آنها اجازه می دادم که خودشان

پرواز کنند. به سالخوردگان می آموختم که مرگ نه در اثر پیری

که در اثر فراموشی فرا می رسد.

 آه انسان ها، من این همه را از شما آموخته ام. من آموخته ام

که هر انسانی می خواهد بر قلَه کوه زندگی کند بی آنکه بداند

که شادی واقعی ، درکِ عظمت کوه است. من آموخته ام زمانی

که کودکی نوزاد برای اولین بار انگشت پدرش را در مشت

ظریفش می گیرد، برای همیشه او را به دام می اندازد. من یاد

گرفته ام که انسان فقط زمانی حق دارد به همنوع خود از بالا

نگاه کند که باید به او کمک کند تا بر روی پاهایش بایستد. از

شما من جیزهای بسیار آموخته ام که شاید دیگر استفاده ی

زیادی نداشته باشند چرا که زمانی که آنها را در این چمدان

جای می دهم، باید با تلخ کامی بمیرم.

(گابریل گارسیا مارکز)

روز معلم

دیروز میگفتم :

مشقهایم را خط بزن … مرا مزن

روی تخته خط بکش … گوشم را مکش
...
مهر را در دلم جاری بکن … جریمه مکن

هر چه تکلیف میخواهی بگیر … امتحان سخت مگیر

اما کنون ..

مرا بزن … گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت بگیر
مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان
 
 

بیداری فیزیو پاتی!!!

     توجه!                                                                          توجه!                                                            

با سلام و احترام حضور هم کلاسی های عزیز و نماینده محترم!

ابی جان انتصاب شایسته و به حق جنابعالی به سمت نمایندگی را به شما و خانواده محترم بالاخص به شما مومنین پزشکی 88 وتمامی آزادی خواهان فیزیو پات تبریک عرض می نماییم!

و اما اهداف nامین دوره نمایندگی!!!

1.تعیین جزئیات وکلیات آرمان های اساسی!

2.حرکت پر شتاب به سمت سند چشم انداز از یاد رفته!

3.یاد اوری اهداف والای بر باد رفته!

4.از بین بردن گذشته تلخ علوم پایه!

5.بووووووووووووق(سانسور )

6.حرکت به سمت اتحاد اقلیت های قومی از سواحل نیلگون بافت تا بووووووووووق!

7.پیشگیری جدایی نادر از منیژه!!!

8.پیشبرد به سمت اهداف رزیدنتی!

و در پایان امید است جنابعالی که با شعار (اسلام در خطر است) پا به عرصه خطیر نمایندگی گذاشتید با شناخت موانع و نگاه به آینده و استفاده از تجارب گذشته از هیچ تلاشی ممارست ننمایید.

                                                                       والسلام