صندلی داغ!
اونایی که جزوه می نویسن!اونایی که غذای سلف می خورن و بالاخره سلام به
اونایی که کفش آدمو از درخت آویزون میکنن!!!.دیدیم که همگی سخت مشغول
درس خوندن و تحقیق و تفحص در علوم پزشکی روز دنیا هستین یعنی اصلا دقت
که می کنم می بینم همه قیافه ها شبیه رابینز و جاوتز و جمالی و...(ببخشید) اینا
شده!واسه همین اومدیم ایجو!شاید تنوعی بشه.بنده احسان جمالی نژاد متولد
17/9/69 هستم. بچه کرمونم ولی خوب گذشته ها گذشته !!!وقتی ۵ سالم بود
بچه بودم .. .. از وقتی که یادم میاد هیچی یادم نمونده ... حدود 3 سالی تلاش
کردم که به سن 21 سالگی برسم .. هرچند که21 سال طول کشید ... در هر
صورت من منم ! .. خیلی زیادم .. ممکنه بیشتر هم بشم ... شاید حتی بیشتر!!
حالا حالاها هم مونده تا دکتر بشم.




بخشی از یک بالماسکه جاودانی هستیم که در آن نقابها می آیندو میروند!اما سزاوار چیزی بیش از این هستیم... منو تو شایستگی آن را داریم که ناممان روی چیزی جاودن حک شود،که در این جعبه ماسه بزرگ شسته نشود...