امروز صبح با خانم نظری رفتیم دانشکده و با چندتا از اساتید صحبت کردیم.
با توجه به آماده نبودن خوابگاه آقایون و............................!
شنبه میریم کلاس!
ولی خواهشا همه ی دوستان شنبه سر کلاس حاضر باشند وگر نه توبیخی می خوریم.
پس قرار ما شنبه صبح ساعت ۸
در ضمن این ترمی به جای تغذیه ژنتیک ارایه می شود
محمود حسن شاهی
نمیدونم!!!! شاید واسه بعضیا فایده داشته باشه شایدم ضرر
میدونید که: با این قانونی که انگار تازه ( یعنی واسه همین امسال بوده) تصویب شده!!!! سیگار کشیدن هم تو دانشگاه کنسل شده (نمیذارن آدم واسه باقیمانده عمرش خودش تصمیم بگیره)٬ وحالا ببینید فواید سیگار رو :
۱. حراست روت یه حساب دیگه باز میکنه یعنی تا وارد دانشگاه میشی میدونی که همیشه یه نفر هست که تو رو زیر نظر داشته باشه تا اگه یه لحظه غفلت کنی سریع خفتت کنه. این باعث میشه همیشه حواست جمع باشه
نرگس مشایخی
محمد حسین زین الدینی
محمد صابر محمدی
از دل و دیده،گرامی تر هم آیا هست؟ دست، آری، ز دل و دیده گرامی تر : دست! زین همه گوهر پیدا و نهان در تن و جان، بی گمان دست گران قدرتر است. هرچه حاصل كنی از دنیا، دستاوردست! هرچه اسباب جهان باشد، در روی زمین، دست دارد همه را زیر نگین! سلطنت را كه شنیدست چنین؟! شرف دست همین بس كه نوشتن با اوست!
رضا ذاکری
+ نوشته شده در چهارشنبه هجدهم اسفند ۱۳۸۹ ساعت 1:21 توسط علیرضا میرعبداللهی
|
بخشی از یک بالماسکه جاودانی هستیم که در آن نقابها می آیندو میروند!اما سزاوار چیزی بیش از این هستیم... منو تو شایستگی آن را داریم که ناممان روی چیزی جاودن حک شود،که در این جعبه ماسه بزرگ شسته نشود...