لحظه ی تحویل سال بر تو چه گذشت....!!!!؟؟
با آرزوی سالی خوب برای همه ی دوستان به ویژه بچه های پزشکی ۸۸

بی اجازتون دفتر های ۳۶۵ برگ جدیدتون دادم به خدا تا بهترین تقدیر رو براتون نقاشی کنه
+ نوشته شده در سه شنبه دوم فروردین ۱۳۹۰ ساعت 17:31 توسط ستایش نظری
|
بخشی از یک بالماسکه جاودانی هستیم که در آن نقابها می آیندو میروند!اما سزاوار چیزی بیش از این هستیم... منو تو شایستگی آن را داریم که ناممان روی چیزی جاودن حک شود،که در این جعبه ماسه بزرگ شسته نشود...