بنام خدای کفشدوزک ها
این کفش ها از تولیدات متعلق به شرکت فلای فیت در هستون امریکا است
اما تعجب این است که این کفش در فروشگاه های شهر خانه خدا مکه و مدینه و در برخی از فروشگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس نیز به فروش رسیده است در حالی که به طور عمد روی آن نقش و کلمات ( الله - محمد - الاسلام) نگاشته شده است



این حداقل کاری که میشه برا چیزی که بهش ایمان داری انجام بدی. نظرات دیدگاهها و عقاید همه عزیزان برای ما محترم ولی اگه کسی واقعا به یه چیزی اعتقاد داره حداقل کاری که می تونه بکنه اینکه بامنطق ودلیل واسمش از عقاید و ایمانش دفاع کنه نه توهین کنه حتی اگه براش گرون تموم بشه.
باتشکر از آقای رستمی
دلاتون شاد لباتون خندون خوابتون شیرین
یاعلی خداحافظ
+ نوشته شده در شنبه پانزدهم مرداد ۱۳۹۰ ساعت 13:59 توسط علیرضا میرعبداللهی
|
بخشی از یک بالماسکه جاودانی هستیم که در آن نقابها می آیندو میروند!اما سزاوار چیزی بیش از این هستیم... منو تو شایستگی آن را داریم که ناممان روی چیزی جاودن حک شود،که در این جعبه ماسه بزرگ شسته نشود...