یه خسته نباشید به تمام دوستانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
تعطیلات خوشی را برای همه ی شما آرزومندم
ایام به کام!!!!
KEEP IN TOUCH BY THIS
WEBLOG
این عکس هم تقدیم به شما خوبان

+ نوشته شده در سه شنبه هشتم تیر ۱۳۸۹ ساعت 22:27 توسط ستایش نظری
|
بخشی از یک بالماسکه جاودانی هستیم که در آن نقابها می آیندو میروند!اما سزاوار چیزی بیش از این هستیم... منو تو شایستگی آن را داریم که ناممان روی چیزی جاودن حک شود،که در این جعبه ماسه بزرگ شسته نشود...