30 تیر تولدم مبارک....

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و نهم تیر ۱۳۸۹ ساعت 23:7 توسط ستایش نظری
|
بخشی از یک بالماسکه جاودانی هستیم که در آن نقابها می آیندو میروند!اما سزاوار چیزی بیش از این هستیم... منو تو شایستگی آن را داریم که ناممان روی چیزی جاودن حک شود،که در این جعبه ماسه بزرگ شسته نشود...