نیمه شعبان افروختن چراغ امید در دل شیعیان است
زیر باران نگاه باید شست
قلب بیقرار را
باید با قلموی احساس نقاشی کرد
در آسمان سینه ماه را
و باید با بالهای دل پیمود
راه زندگی را
آسمان را باید با دستهای ذهن لمس کرد
با ذهن خود در پهناور آسمان پرواز کن
تا آسمان بر صحرای نا باوری هایت ببارد
تا باور کنی که او می آید...
(تولدت مبارک ای موعود پیامبران)
+ نوشته شده در یکشنبه سوم مرداد ۱۳۸۹ ساعت 18:22 توسط حمیده اسماعیل نژاد
|
بخشی از یک بالماسکه جاودانی هستیم که در آن نقابها می آیندو میروند!اما سزاوار چیزی بیش از این هستیم... منو تو شایستگی آن را داریم که ناممان روی چیزی جاودن حک شود،که در این جعبه ماسه بزرگ شسته نشود...