اولین پست!!
+ نوشته شده در پنجشنبه ششم آبان ۱۳۸۹ ساعت 2:9 توسط
|
بخشی از یک بالماسکه جاودانی هستیم که در آن نقابها می آیندو میروند!اما سزاوار چیزی بیش از این هستیم... منو تو شایستگی آن را داریم که ناممان روی چیزی جاودن حک شود،که در این جعبه ماسه بزرگ شسته نشود...